Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kasiiasta | użytkownik

imię i nazwiskoKatarzyna Homa adres zarejestrowany10.07.2010 @20:03:26 ostatnio na stronie17.06.2016 @22:12:20

Jestem nastolatką przepełnioną marzeniami o różnych rzeczach - tych małych i tych dużych ( : Konto na Digartach ? Po prostu kocham fotografować . Mimo iż nie jestem w tym doskonała , to chce się podzielić z innymi moimi refleksjami , odczuciami , poprzez moje zdjęcia . ( :

~ dla mnie fotografia to nie tylko idealnie udane zdjęcia .. uwielbiam te niedociągnięcia , rozmazania , niedoskonałości ... wtedy wiem że każdy jest niedoskonały , a ja nie jestem w tym sama : )


" Fotografując staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nikt by nie zobaczył "

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu16292015
digarty43 komentarze442 posty na forum0

komputer / sprzęt
CANON EOS 6OOD

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~xgroszek    28.12.2010 @01:00:12
ojej,dziekuje! ; )
~szybur505    25.12.2010 @11:38:07
Dziękuje
Cudowne zdjęcia
~LGregor    15.12.2010 @00:11:45
Mersi...
~turdik    24.11.2010 @19:08:06
a dziękuje
_______
...krytkyka jest potrzebna, najlepiej poparta własnym doświadczeniem i wiedzą...
_________________________
nie dziękuj, oceniaj moje digarty
~kacper92    22.11.2010 @14:47:23
Również dziękuje! Bardzo mi miło!
~wALLe92    19.11.2010 @00:07:04
you are observed ;> <cwaniak2> xD
_______
"Prawdziwa sztuka jest zawsze współczesna" [F.Dostojewski]
~DZIKIEserce    18.11.2010 @18:12:02
Twoja również! Dzięki
_______
Fotografując staraj się pokazać to,
czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.
~elisheva    10.11.2010 @18:10:44
hahahaha, mi tez ukryli digarta,ale slusznie,bo dalam nie tego- juz usunelam, dodam drugi. napsiali,ze technicznie zle wykonanie, co bylo prawda, bo ten byl niedokonczony, drugi mam juz skonczony. ale w Twoim przypadku to bezsens. ja to foto widze i mi sie podoba
~elisheva    09.11.2010 @21:21:20
ktos Ci po prostu zazdrosci,Kochana, a dostalas to od jakiegos profilu???? czy jak?
~elisheva    09.11.2010 @20:35:26
nie rozumiem tego. to zdjecia niektorych downow sa tutaj ciagle - zwykle, najzwyklejsze,a ten temat jest dla mnie rewelacyjny. takie inne spojrzenie. ale bezsens. tylko..ja je widze, to foto.. a to czemu? moze ktos se jaja robil?
~elisheva    09.11.2010 @17:20:15
ktorego digarta? nie rozumiem???
~elisheva    09.11.2010 @12:27:38
super, mysle,ze z Twoim spojrzeniem na swiat jestes juz o krok od sukcesu i na pewno jest wiecej osob, ktore tak mysla.
~elisheva    09.11.2010 @08:57:51
ee tam, realistka jestem. rob foty!!!! 3mam kciuki!!
~elisheva    08.11.2010 @22:30:23
dasz rade!
~elisheva    08.11.2010 @21:56:42
e tam, teraz jest niz demograficzny to sie dostaniesz :-DD zalezy,gdzie pojdziesz :-D
~elisheva    08.11.2010 @21:35:18
masz jeszcze czas- teraz sie doksztalcaj i probuj, bo masz szanse!!!
~elisheva    08.11.2010 @19:56:27
aahaaa, to dlatego taki artystyczny dryg :-DD
Zdolniacha )) a pozniej myslisz nad czyms w tym kierunku???
~demetryja    08.11.2010 @19:13:46
no pewnie, szyby są super ;D
~beglamour    08.11.2010 @19:08:52
dzięki Kasiu
~demetryja    08.11.2010 @19:06:24
widzę, że rzeczywiście lubisz maziać po szybach ;D
poobserwuję sobie ; )
~elisheva    08.11.2010 @18:42:42
bylam u numerologa niedawno i powiedziala mi,ze robie cos innego, ze moja tworczosc jest inna.
Aha, a wiesz, na dodatek masz swietny charakter, nie bawisz sie w stara malenka, ja jestem leTko starsza od Ciebie,ale czuje sie jak dzieciak - 13 lat maksimum hoho :-DD
wlasnie brakuje takich fajnych lasek, ktore nie popstarzaja sie. Poza tym Twoje podejscie bardzo mi sie podoba, cenie oryginalnosc u ludzi i pozytywne podejscie. Trzeba brac zycie za nogi i bawic sie nim, wyciagajac same pozytywy. Twoja tworczosc jest wg mnie dojrzala,masz pomysl i trzymaj sie tego a tak na marginesie- jestes moze w jakims plastycznym LO???
~zielonaznaturyy    08.11.2010 @18:42:10
świetna galeria. poobserwuję ^^
-pieknabasia    08.11.2010 @18:37:13
pięknie dziękuję Kasiu!
~elisheva    08.11.2010 @17:51:39
16 lat? Boze, ja myslalam,ze jestes starsza ode mnie, masz tak niesamowite i SWOJE podejscie do fotografii. swoje spojrzenie na swiat i swoja filozofie w tych zdjeciach.
~elisheva    08.11.2010 @17:46:12
dziękuję. mam tego dużo, bo gdy sie nudze,to sobie szkicuje. wiekszosc jest niedokonczonych, bo tak sobie mi sie chce je konczyc, nie ejstem z tych, co koncza haha
Strasznie lubie Twoje spojrzenie na swiat, robisz zdjecia, ujęcia, ktore sa inne. ta planeta jest super, poza tym fotografie rysunkow, w ogole masz niezwykle spojrzenie na otoczenie. urzeklo mnie
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt